Hatar Disney channel

Sitter i soffan och har precis fått i min en omelet efter träningen. Tycker det är så svårt att få ihop nått efter träningen efter min lilla diet och samtidigt är man vrååål hugrig. Så man typ slänger i sig det man ser... I dont like it!


Som rubriken lyder så har vi fått Disney Channel hem hit för det är typ gratis denne vecka eller nått (?) Och syrran som alltid sitter framför tv/datan har det på 24/7. Jag fattar inte det braiga med det. Det är skit dåliga program som inte ens har en handlig, det är dubbat och det är usla på att spela rollerna. Och typ nästan alla program har samma syfte (?) En ren diss till det bara AVSKYR DET!!
Träningen gick super bra idag. Känner att jag inte har sån bra kondis så det är dax på allvar nu. Ska faktiskt ta cykeln upp till stallet imorgon.
Nej nu ska jag avsluta och försöka fixa inför min sist modell och fotograferingen imorgon. Undrar hur det ska gå. Hoppas på det BÄSTA :D
Godnatt