God morgon för min del.

Ligger i sängen med one piecen. Den har inte vart på, på ett tag.
Vaknade halv 12 och var rätt utvilad. Trodde inte klockan var så mkt. Dock inte så konstigt att vakna så sent när man kom hem runt 4 tiden :D ..
Jag ska damuga mitt rum och damma och ha mig. Åker nämligen till Gotland idag så det ser jag fram imot. Känner mig lite krasslig. Snorig och hostig. Så jag hoppas att Påskön tar hand om mig :)
Min familj tar påsken så mkt på allvar. Fattar lixom inte. Dem tar påsken mer på allvar än vad vi gör med julen. Men tror det också är för att farmor fyller år också. Vi ska fira farmor också för att hon blivigt frisk förklarad av sin canser. Så skönt lättnad från hjärtat när vi fick reda på det för några veckor sen.
Nej nu ska jag byta om och åka till stallet och rida på min polle :) Sen blir det hem och duscha och städa och packa det sista :)