Fredag

Sitter i soffan i min ensamhet med en snarkande hund.

Idag har det vart full rulle. MAmma ringde och väckte mig klockan 11.00. Gick upp och fick i mig en macka och kaffe med mormor och sen tog jag som sagt min nya cab dit.

Super kul och komma till ettt dagis med en massa pratglada barn. För kanske 1-2 år sen hatade jag barn. Asså jag avskydde dem. Och jag känner att jag börjar avta det lite. Känns skönt faktiskt.

Satt där och pyssla till ca. halv 2 då jag och mamma åkte hem. Jag och mamma satt och kolla lite på datorn. Planerade lite tävlings säsong och sen åkte vi ner i centrum för att shoppa lite. Jag fick med mig ett par byxor ocoh 2 tröjor tror jag :)

Nu blir det till att ta det lite lugnt och sen ska vi på haburgar middag hos våra familje kompisar. Så gott med hemmagjorda och egen grillade hamburgare. MUMS!