Härliga regniga Tisdag

Ligger i sängen och kollar på det nya programet Wermland forever.
Håller även på med mitt arbete (prodjektet). Går faktikt jätte bra. Fick reda på idag att rapporten inte behöver vara klar än. Men att min portfolio ska vara klar snart. Eller typ till lovet är slut.
Ska göra min sista modell på Torsdag. Så jävla skönt. Sen ska jag sätta mig ner och välja ut bilder med syrran. Hon ska rediskera dem och sen ska dem skrivas ut och jag ska börja snygga till min portfolio.
Jag ska göra en framsida som är i 3D. Sen blir det lite sticks och mm på och i den. Så det är inte så mycket :) Ska bara försöka att planera så mkt som möjligt för min modell på Torsdag. Ska ner i Centrum imorgon och köpa en massor :)
Träningen idag gick super bra med Basse. Känns verkligen skönt att vara tillbaka :) Måste verkligen plugga mer Körkort för det gick så jävla dåligt idag :(
Nej nu ska jag kika vidare på datorn :) Puss