Söndag och imorgon en ny vecka!

Åh söndag redan idag. Shit känns som om det snart är jul, hihi.


Igår var vi som sagt och shoppa. Tog oss inte till Barkarby utan bara till Länna och till Farsta Centrum. Provade ut vinter jackan, ska bara invänta min storlek. Blev heeelt galet kär i jackan. Så måste ha den.

Annars kom jag hem med två skjortor, två bhar och ett par byxor. Hel nöjd med mina köp. 

Middagen tillbringade jag tillsammas med familj på resturang. Åt jätte god middag. Sen åkte syrran och jag till Mikaela och Elin som var hemma själva. En sån här syskon helg. Hade allmänt mysigt.

Idag har dagen bestått av en hel del städa och tvätta en massa kläder. Vädrat skor och damsugit och bäddat rent mm. Har till och med hunnit sova middag och vart ute och joggat. Jag är hel nöjd med mig själv med alla söndags sysslor!

 

Ikväll blir det bara ta det lugnt. Middag med familjen och tankar till min morfar som fyller år idag, du är saknad.