HJÄÄÄÄÄLP

Shit kom precis ur från bastun och det kliar på HELA kroppen. Får panik! Har suttit med en sån här handske som tar bort döda hud säller. Sen även en boddy skrubb och en face mask efter det :) Och även fast jag har smört in hela kroppen så tok kliar det. Tror jag fick igång blod cirkulation rijält idag. Skit bra och najs för mina fina celluliter.... DOM SKA BORT!


I alla fall. Har bokat risk 2an idag och bokade risk 1an herrom dagen. Känns riktigt bra att ha det bokat och klart. Nu är det bara till att plugga och ut och öva och öva.

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lite lugnt. Pappa och jag lagade västa 2 rätters middagen. Sen åkte jag mot stallet och red ut på älskade pollen. Tror jag ska vara lite extra i stallet imorgon och fixa och dona. Känns som om jag inte vart där på ett tag och tagit hand som mina saker som är där.

Sen annars imorgon blir det nog bara lugnt. Kallas helg!