go´kväll

Ny duschad och frääch som jag kallar det. Älskar det, när man känner sig fräsch. Dock känner man sig aldrig fräch när man har mens men de är en annan femma.


Morgonen började som sagt med gym. Brände ca. 236 kalr på crosstr. Sen vart det styrketräning. Höfter, lår, rumpa och sidfräsket. Sen mot skolan. Hade frisör teknik och SÅKLART så glömde jag sax och allt hemma. Så fick låna petras sax och lärarens trasiga kam men som var hennes favvo. Så det gick som det gick. Klippte skägget på min lilla herr. Bättre än förväntat och väldigt snygg vart han med den ny klippta frillan från i Fredags och det nya skägget;) I LIKE!


Tog mig hemmot och fick mat i magen och sen vart det mot stallet. Idag kännde jag att jag tror jag måste vara mer i stallet och ta hand om min polle mer. Känns som om allt arbete jag la ner på han i sommras bara har försvunnit eller så har han bara blivit trött och jag tror det bara kan bli bättre och bättre men ibland kommer det motgångar! Thats the life!



Nej nu ska jag sova. Först rensa upp glovet på lite skit(kläder).


Imorgon är man LEDIG :D skönt!