Borta bra men hemma bäst.

Äntligen hemma. Ligger i sängen och har precis packat upp allt. Eller iaf nästan allt! Bara lite små plock lite över allt kvar.


Idag har det vart en låång dag. Åkte in till Visby runt 10 tiden. Har shoppat nästan hela dagen. Fick med mig ett par söta ballerina skor och örhängen. Riktigt nöjd med mina köp. Försöker spara så mycket pengar som möjligt nu så jag klara mig. Har betalt en resa för en massa pengar. Plus att jag ska betala min boomerang jacka som kom idag också.. Spännande och se hur fattig jag kommer bli resten av året.. kommer eka på mitt konto.. men så är det.


Men iaf. Sen gick jag och pappa en mysig runda med hunden i hamnen runt Kallis och allmedalen. Riktigt mysigt i höstsolen.



Nej nu ska jag fortsätta att packa upp. Sen ska det börjas tvättas och donas eftersom att jag åker på Lördag. Blir nog en stressad vecka. Med träningar och plugg och packing och allt!




Håll tummarna för mig ;)