varför ska helgen gå så fort?

Åhh herre..........Redan söndag.


Igår var det bröllop och bröllopfix. Gick super bra och brudparet var så fina och allt flöt verkligen. Sen är det så klart alltid något som ska hända. Men utan kras inget kalas!! Tror jag var hemma runt halv två efter att vart bartender som avslut på bröllopet :)
Kom hem och tror jag aldrig haft så ont i mina fötter som jag hade då.. Ursch, rena vardrömmen :(


Idag börjnde morgon med lite frulle som vanligt. Mot stallet och tävlingen. Kom dit och var domarsekreterare i båda första klasserna sen var det brottom. fixade iårdning basse fort och upp och rida fram. Red bara 90 cm eftersom att det inte finns någon högre klass. dubbel 0a och tog hem en andra plcering :) Super nöjd! Hoppade riktigt bra trots att sadeln inte ligger riktigt som den ska!


Nu har jag precis kommit hem från affären. Handlat lite middag. Hr även plockat på rummet. Bytt ut lite tavelramar från svarta till vita. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så jag kan få sätta upp en hylla. Lite svårt i mitt rum då mina väggar bara består av gips och inga reglar.


Ska försöka att klicka hem en vägg text idag också :D Hittade en jätte fin !