Nattens.

Hatar när man alltid hamnar så sent i säng. Kom hem från stallet för ca. 20 min sen. Vart en sen ridning idag pga av vädret. Men framöver tänker jag rida i vått och tårt. Spelar ingen roll vad det är för väder. Det är nog bara att rida för så här kan jag inte hålla på och åka till stallet nio på kvällen och komma hem halv 11. Då kommer jag gå sönder..

Men iaf. Ikväll har jag bara tagit det lugt. Klippt pappa och pluggat psykologi. Prov på Torsdag.


Veckans planer

Onsdag:
skola 08.00-15.00, Ridning vid 19.30


Torsdag: Skola sen blir det en lugn kväll för mig själv framför en bra film tror jag!


Fredag: Skolan, Stallet och fixa och dona lite inför tävlingen sen tidigt i säng.


Lördag: Hår uppsättning 11.30, stallet, servitris på ett bröllop och sen avslutar vi kvällen med lite bartender jobb!