Härliga Fredag ♥

Sitter i soffan med syrran och fredagen börjar lida mot sitt slut. Dagens idag tycker jag har gott väldigt fort men haft mycket och göra. Har vart igång hela dagen.

Först var det skolan. Frisörtekniken gick bra. Färgade min dock som vi gör extreema färger på. Idag var det ett riktigt pillrit jobb för mig med det gick jätte bra. Sen var jag duktig och körde hem från skolan idag. Ända till Sorunda där jag var på "möte" om morgon dagen. Imorgon är det bröllop från 14.30- typ 01.00

Sen efter mötet kom jag hem. Lagade lite mat och sen ville mamma klippa sig så mamma blev av med det slutna håret. Sen fikade vi lite eftersom att mormor kom. Sen kom syrran hem från stallet och hon kom på mitt i allt att hon ville slinga håret. Så nu har syrran också fått ljusa slingor. Vart jätte fint! Jag är super nöjd med mitt arbete!!


Nää nu ska jaga gå ner och lägga mig. Taggar inför en lång dag imorgon. Morgonen börjar med lite stall och lite ridning. Sen blir det Håruppsättning på en av bröllops gästerna. Sen blir det fixa mamma som ska på Teater imorgon kväll. Sen ska jag bara försöka att fixa mig själv :) haha