syskon dagen

Idag har jag haft en toppen dag. Dock börjar den så där.

Klockan ringer klockan 8 och jag snoozar så klart. Vaknar inte förens kvart i nio då pappa väcker mig. Då var det bara 40 min kvar tills bussen gick. Jag och syrran fick panik men kunde flörta åt oss skjuts av pappa :D

Kom in till Handen prick tio och det är strömm av brott i hela centrumet, gaah lite irriterad vart man då. Så jag och syrrn gick till ett fik utanför centrumet och tog oss en latte, läste tidningen och jag ringde lite viktiga samtal som man aldrig annars hinner ringa.

Sen gick vi till centrumet för att dem fått tillbaka strömmen :D Köpte mig en klänning. Kände att shoppande kunde inte flöda ordentligt. Denna månad blir en dyr månad så känner att jag måste hålla igen LITE!
Sen åt vi oss en god sallad och hade det trevlig :)

Sen åkte jag hem. Han hem och böt lite out fit och sen mötte jag Mikaela och mot Risk ettan. Nu är det bara att boka uppkörning och teori prov :D
Men måste verkligen ge mig in i pluggandet med körkortet. Börjar bli lite orolig om jag kommer klara det eller inte :P



Nej nu ska jag ge mig in i puggandet och städandet.. Rummet ser så klart förjävligt ut som vanligt :(