Söndag

Gud vad jag inte hinner blogga. Men det får typ bli ett inlägg om helgen men det är så trist tycker jag :(


Imorgon börjar arbets livet i 4 veckor framåt. Har praktik så om det är någon som är sugen på en förändring så hojjta til!


Idag då. Gick upp klockan 5. Mot stallet för tävling:) Basse hade så klart bajsa ner sig själv :( Men tur att jag stte på halsen på mitt termotäcke. Annars hade jag fått stått och gnuggat bajs hela dagen...

Kom fram till Tävlingsplatsen och gud vad fint dom hade pyntat med en massa leskiga saker på banan och en massa pumpor och så. Men var nog mer lite hektiskt mot vad basse skulle säga. Men han sa inte så mycket.

Första klassen kändes bra. Hade lite panik själv på framridningen för folk verkar inte kunna vett och ettikett!!
Kom in på banan och kände att känslan ändå var bra. Petade ett hinder. Fick lite problem med styrningen när farten tappas i kurverna. Sen så hoppade han stilla stående på ett hinder men som han klara. Snacka om en snäll polle :)


I andra klassen så red jag inte fram så länge. Men framhoppningen kändes bättre. Och klassen gick bättre. Hade behöft en större anridning till första hindret som han rev för att han inte var energisk nog. Men har lärt mig nått nytt nu i alla fall :)









Kom hem och har fixat och donat lite. Denna vecka känns hektisk. Fyller år och det ska bakas och fixas och sen är det en massa annat som ska fixa så nu ska jag engna lite tid åt planera min vecka!