Peace

Ska precis lägga mig i sängen. Ny duschad och så där lite fräsch. Det är lixom så man vill ha det, i alla fall jag ;)

Som sagt, vart gymmet för min del och cross trainingen var upptagen så fick promenera på löpar bandet ist. tycker det är det tråkigaste som finns och springa klarade inte höfterna av i dag så promenerade i nästan 35 minuter lite raskt och lite spring. Sen inkom skavsåret .. Ursch bland det värsta jag vet. Sen vart det lite styrka också på det. Körde rätt hårt igår så ville inte göra för mycket idag. Kom hem och satte i mig lite proteiner. Hamnade i syrrana rum där hon satt och glodde på film så har suttit ända tills nu och sätt film. Skit bra film som jag inte kan namnet på, inte så ovanligt. Men men en kärleksfilm som jag vet att jag har sätt förut.


Nej nu bli det borsta håret och smörjja kroppen. Fick även hem mina armband idag. Super Snygga kommer nog upp bild imorgon. 
 

Imorgon är man ledig. Står lite viktiga saker på schemat och där av den lediga dagen. Blir rida och ut med hunden innan det blir mot Haninge. Hoppas på ett gott väder imorgon... För min skull!