Hos Familjen ♥

Hej Bloggen.


En liten hälsning från mig igen då. Åker hem imorgon natt. Båten går 03.30 så det blir nog det sista galejjet imorgon.

Just nu är jag hos min familj i Klinte, 3 mil söder om Gotland. Har inte vart/träffat dem på ett tag så det är riktigt skönt att få vara med min familj lite, framför allt nu när man inte träffar dom så ofta längre! Vi ska ut och äta med farmor och min farbror som är som en tradition varje sommar. Men eftersom att jag aldrig är med min familj på sommaren så passar jag på nu när jag är lite i närheten.

Haft fantastiska dagar. Vart på blå lagun och tältat och badat i det vackra vattnet. Sen har vi nog galejjat riktigt rijäält VARJE dag. Ingen dag är sig lik! Men snart åker jag hem och ta det lugnt och ungås med mina vänner och pussa på min häst. Saknar han jätte mycket,



Pease