Äntligen sängen

Efter en fantastisk helg ligger jag i sängen någolunda tidigt. Haft en trevlig helg med Steffi, olika familjer och gamla vänner.

Idag har det bestått av sömn till 12.00. Blev en liten frulle på det och sen mot stallet för att ha lunch stallet. Sen hem och jag Steffi och Fanny gick ner till Nicksta beach för att sola. Stekte rijäält där ett tag. Riktigt skönt måste jag påstå. Sen till stallet igen mot kvällen där för lite kväll stall. Satt även upp på min prins idag. En underbar känsla! Kom hem och fick hemmagjorda hamburgare. Riktigt gott men det kunde vart godare. Sen började jag med att rensa ur mitt rum. Eftersom att jag har en unken lukt i mitt rum och jag städar och är väldigt hygienisk av mig men nu orkar jag inte längre så nu drog jag ut allt och allt ska städas och tvättas. Madrasser, kuddar och täcken och har damsugit och rensat ut en massa gamalt. Tagit bort massa saker ur en garderob och skurat golv och så. Men det fortsätter vidare med storstädning i mitt rum resten av dagarna. Så nu ligger jag uppe i vårt så kallade GästRum. Lite mysigt faktiskt.

Imorgon är det gris Måndag och Jobb!




Nya klänningen från Lindex på REA och även middagens Outfit.





söta Steffi :)