God morgon idag är det handelsdagen!



bild lånad från google.se

Idag ska jag nämligen ta tåget. Jag ska till handels högskolan och stå och göra enklare uppsättningar och klippa topparna på folk. Lite kul, slipper stå i skolan iaf. Tycker det är så tråkit att komma tillbaka till skolan när man bara klippt riktiga folk en dessa jävla dockor. och när dockorna är sönderklippta och stativen är cp. Då undrar man egentligen vrf man ens ska gå i skolan. Det är lixom sånt som gör att man får en dålig dag!! Men iaf. Eftersom att jag har vart lite nervös över hur jag ska hitta dit. Nu när inte Petra ska förlja med eftersom att hon kommer senare. Tror ni inte  då att jag drömmer om det :O Att jag typ irar omkring där helt själv och att veronika har blivit sjuk :( Hoppas den inte var sann!

Ska ta 08.10 tåget. Ska möta upp Veronika i Tc. Och sen mot Handelshögskolan då. Nej nu ska jag fixa klart resten, äta frulle och sen bjuder jag på dagens outfit !




Allt från HM! hihi