26 December

Vart inte så mycket bloggande igår. Morgonen började lite lugnt. Sen drog jag till Tove och Gabriel för skulle fika och fixa Toves hår plus Make-up. Super trevligt hade vi. Så skönt att man faktiskt kan komma bort från själva familjen i några timmar.

Sen vart det fix och trix medd mig själv innan kvällens utgång skulle äga rum. Först käka vi kalkon hos Micke. Sen skjutsa pappa in mig direkt till Bella. Där jag Natta Bella och Mikaela satt och föra innan det vart utgång på Hamnplan 5. drog ut runt 11 tiden och kom hem runt halv 5. Hade super trevligt och träffade en massa gammla vänner. Man träffas ju inte så ofta när man bor på fastlandet och dem bor här :)


Nause vad där och det var lixom as najs.





imorse vaknade jag super trött då jag lovat min familj att jag skulle möta dem halv 11 i Visby centrum. D¨det var dax för rea handling. Hittade två tröjjor och tre par lösögonfransar till nyår och något annat tillfälle då man kanske vill vara lite mer till piffad!

Ikväll har det vart Taco mys med familjen Gustavsson eller det var bara Conny och Carro och Viktor var också här en snabbis :) Nu sitter dem och kollar tv medans jag ligger i sängen med mag smärtor.. Har glömt att ta magkatarrs tabletterna två dagar nu.. Får i prinsip skylla mif själv :(