23 December

Nu kan jag äntligen pusta ut. Full rulle hela dagen. Morgonen började som sagt rätt dåligt. Vaknade och var helt frussen. Klockan var inte alls mycket men jag klev tillsut upp. Tur att mormor är med oss. Hon går upp sådär runt 6 varje morgon. 
 

Vi drog oss in till stan runt halv 10 tiden. Jag körde in i härliga Gotlands regnet. Kom in och började på adelsgatan. Hittade ett par super snygga jeans på Vera Moda på rean. Vart helt chockad att dem över huvud taget passade och brukar ALDRIG hitta jean på rea, nu menar jag verkligen aldrig.

Vi gick vidare. Hittade inget mer speciellt. Köpte julklapp till pappa. Eller mamma gjorde det eftersom att mitt konto kort är spärrat i någon månad fram över. Jag kommer ju vara super rik när det öppnas sen :D hah

Sen åkte vi hem runt 2 tiden oh jag han inte mer än hem innan Jonathan hämtade mig. Skulle klippa han och hans Flickvän hemma hos Tove och hennes pojkvän. Dem flyttade in i sin nya lägenhet för en vecka sen. Super mysig. Klippte alla tre och sen vidare till Toves mamma där jag skulle klippa henne. Fick även lite Kaffe och Gotlands dricka. Sen tog jag och mamma en promenad hem och käkade middag innan jag började med mammas hår. Mamma skulle ha massa ljusa slingor plus mörkfärg på de gråa hårstråna hih. mycket jobb!!

Sen satte jag mig ner i soffan en stund sen var det syrrans tur. Klippe det och det vart super bra, Sen smorde vi in hennes hår med massa oliveolija. Som ska sitta i 30 min innan dusch. Undrar hur det blir eftersom det är första gången och nu såg hon att hennes färg som jag färgade för typ 3 veckor sen började lossna lite (?) Konstigt... Nu har jag nått att fundera på :) ..
Sen hade typ alla trasiga toppar lossnat inne i påsen.. Så ännu mer att fundera över.. Tror jag vet varför ;)

ska snart gå och lägga mig imorgon är det Julafton och vi har bestämt att vi ska ha en gemensam frukost runt 08.00. Då vi först ska kolla jul kalendern. Och sen ska vi ha västa brak frullen!









Godnatt