vilken jävla dag!

HEllo mina underbara!!

Har suttit i soffan nu och funderat på vad jag egentligen ska skriva i denna jävla blogg...
Kan ju börja men det ROLIGA DAGEN!

Kom till skolan och dax för att styla alla modeller från Designe gymnasiet. Först yrade jag bara runt och försökte få ställning på allt. Alla modeller hade kommit på vift..

Sen till slut kunde jag sätta igång. Allt gick bra. Jag älskar när det blir många bollar i luften och när det är lite stressit. Men alla blev klara i tid. I med mat i magen och mot mässan.

Yrade runt där också och innan allt kom på plats. Först hade inte alla produkter kommit på plats sen 5 min innan vi skulle på senen så kom vi på att frisörstolarna inte kommit in bakom sen. PAAAAAAAANIK!!

Men tillslut vart det bra:)

Åkte hem och träffade på mina gammla lärare. Några av dom iaf. Träffa min underbaraste lärare jag hade under tiden och det var huvudsaken :)



Nu ska jag och min syster bara mysa. Tittar på tv och får se om Petra hör av sig :)





Jag och min syster en måndag morgon innan skolan :)