katastrof

Nu är jag tillbaka kan man säga, nästan. Peppar Peppar ta i trä!!
Veckan har vart rent förjävligt om jag får säga mitt från hjärtat. Ponnyn min har vänt upp och ner på hela mitt liv. Men jag kämpar och försöker leva som om de var sista dagen ♥
tack för alla som har stöttat mig igenom det!


Var i skolan i dag. Skönt att få komma bort lite från den ledsna cirken hemma. Det blir ju som om en är ledsen blir alla aldra det och då slutar det i kaos.. Har hållt på med ett jätte roligt tunnelbane prodjekt i skolan och de kom fram till att JAG Amanda Petterson skulle före ställa BIG MAMA(?) vist. Men det gick väll (y) 
Fick rida idag. Jag vart helt varm i hjärtat, att bara käna att få sitta där var, aa kan inte förklara.

Kom nyss hem och nu blir det till att fixa mig och fräscha upp mig och gotta ner mig i sängen, har ju inte blivit så många timmar och för att se sista avsnittet av Andra Avenyn. :'(  


1 Mikailfatima:

skriven

Very resourceful, thank you dave