Hiss och Diss

Ja, Nu var det ett tag sen jag Hissa och Dissa. Så nu tänkte jag Hissa och Dissa lite när jag ändå sitter i min ensamhet och pluggar och dricker kaffe (y)

Marabou Polka, En riktigt jävla god choklad. Älskar den. Fräch och inte för mycket polkasmak och inte heller någon stark känsla som man får av polka godisarna från karamell kungen (a) Jag hissar den här rijält! Värt att testa.

UGGS på Våren/sommaren är as hett. Mina lär åka på några gånger i sommar med ett par jeans shorts. En riktig het Hiss



Andra Avenyn har slutat och det suger. Känns verkligen tomt utan det nu bara så här.. Hur kan dom bara lägga av när jag sätt på det i 2 hela år och jag har sätt varända jävla avsnitt av det! Jävlar vilken Diss man fick då :O

Tränings verk är det värsta jag vet och det verkar som om jag bara har tränings verk hela tiden (a) Kanske för att jag börjat träna mer nu men fan det håller i sig i 3-4 dar och det gillar jag inte. Går som ett jävla CP. En riktig diss på det! Varför finns der äns (?)

Puss