hemma efter underbar kväll ♥

Nu ligger jag äntligen i sängen efter en massa strul med tågen ? Fattar inte i vad problemet är lixom..

Kom hem efter skolan runt typ halv 5 och slängde i mig lite mat. Fans dock inget hemma så fick plocka ihop massa små plock. Inge gott:( Sen fixade jag iårdning mig lite fort och sprang mot tåget och kom in till TC runt 7 tror jag. Mötte upp Kära Bella där och vi begav oss på Espresso Hous för en fika. Satt på uteserveringen och bara snackade en massa skit. Kom fram ett par grabbar som var från bossnien men en kunde norska och norskar kan ju nästan svenska så det var behagligt att prata med han eftersom att han underade vart fotbolls stadion låg. haha han trodde vi var dumma i huvudet och förstod nog inte så mycket ändå. Men en massa släng pussar fick man iaf ;) På tal om det.. Fan vad alla har busvisslat och glott på oss och komenterat oss idag när jag och bella gick runt :D haha undra om man verkligen är så jävla het som man verkade idag asso(?) Men i alla fall. vi gick sedan en sväng eftersom jag frös som en naken hund. Gick mot donken vid hö torget men där var det nog världens längsta kö PGA alla jävla SEX AND THE CITY fans (?) Såvi gick mot Bellas donken där hon jobbar, bakom kullen. Stod och snackade lite med hennes jobb kamrat och eftersom vi var så söta så fick vi en varsin chees och eftersom vi sökte upp MC donals, var för att jag höll på att göra i brallan. Så Bellas kompis öppnade toan så vi fick gå föra alla i kön!! KATCHING haha lite sura miner och blickar fick man av dom andra i kön men fan, har man VIP så har man (?) Sen begav jag mig mot tåget och det vart en jävla lång väntan i VH och sen mötte jag upp Petra och Björne när jag kom till Nynäs så jag fick lite sällis hem :) Tack!  

Bella och jag glömde bort kameran som låg i väskan så det vart inga mysiga bilder :(

Nej nu måste Manda sussa för amanda ska jobba lite imorgon bitti:) Håruppsättning står på spel (y)

Love