hej bloggen

sitter nu här igen i sängen och skriver som vanligt. Men det är så skönt att sitta i sängen så det blir ingen ändring på det iaf! Vaknade runt halv elva idag av att alla i min familj höll på att springa runt (?) Det var en massa städning och fixning i huset kan jag nog säga. Vart lite smått irriterad när dom inte kan visa hänsyn till dom som faktiskt ligger och sover!!

Annars resten av dagen har bara bestått av att jag har pluggat och sovit och bara tagit det lugnt. Det är väll så man ska göra på söndagar(?) Ska försöka att orka skämma ut mig på Friskis och Svättis idag också och sen blir det sola. Börjar känna mig blek igen och det gillar jag inte !!

Nu blir det en massa titt på bubbleroom och nelly för jag ska shoppa och det är typ det ända som gör mig glad just nu!



Puss och Kram bloggar mer sen ♥