Lördag...

Ja. Nu är jag hem kommen från Tävlingen. Gick upp halv 6 i morse och jag var nog i Strängnäs runt halv 9 tror jag. Gick väll bra. Jag vart väll inte super nöjd med ritten men det var väll bättre än det tidigare. Hade ledningen till det 4 sista ryttarna. Sen visade det sig att de tre sista red bättre än mig så då vart jag precis utanför placeringen. Typsikt, men så är det. Nu ska jag bara hoppa in i duschen och göra mig super fräsch. Vet inte vad som händer ikväll. Känner mig så förbannad just nu men jag vet inte varför. känns som om jag skulle behöva lägga mig i sängen och gråta en skvätt och hoppas att det känns bra. Men jag får se. Är bjuden på fika hos Lindberg ikväll men det hoppar jag över så jag ska nog gosa ner mig framför teven med lite gott snacks och leva livet.

Nej nu måste jag ta tag i de här och göra lite nytta. Ha En Trevlig dag. Vädret är ju super ♥