trött

Äntligen ligger jag i sängen men jag kan inte påstå att jag är trött någon stans men aja får väll försöka att blunda.

Den stora händelsen:

Idag har jag dock tillbringat nästan all tid till mitt hår. Som då skulle få sig en gijäl make up och det fick den också. Färgade håret och sedan upptäckte vi att håret jag nyss färgat blev mörkare än löshåret.. HUM! Men vi satte i det och det tog hela 5 timmar att sätta i det (några pauser) Men häldre att det blir bra än att man ska stressa men det var jätte bra i alla fall men dock inte färgen så jag och mamma fick dra och köpa färg till löshåret dåda. Så nu är löshåret lite mörkare än vad det var innan (ni som har sätt det) klippte in det och så men jag skulle nog behöva klippa in det mer :) Nästa vecka kanske jag slingar igenom hela håret till så jag hade förut eftersom jag trivdes så bra i det och eftersom ni alla andra tyckte det var så fint :) Så får se hur slutresultatet blir någon dag :)

Bilder kommer imorgon kan jag lova. Fanns ingen tid till det eftersom det tog sån tid.

God natt och sov gott SÖTNOSAR!