sommarlov = tråkigt?

Sen jag kom hem idag har jag bara suttit och inte gjort ett piss. Önskade att man hade massa roliga saker att göra. Men så är det inte nu. Man kan ju hoppas på att vädret blir lite bättre så man kan sola efter arbets dagarna.

Lagade mig en sallad till middag idag och sen bestämde jag mig för att ta en tripp till stallet. Har plockat hem massa saker som ska tvätta, rensas och säljas sen så lika bra att göra det nu. Har rensat som fan i skåpet nu, lite sorligt men så är det..

Sen vart det kvantum för att handla lite matlådor. Fy fan vad pinsamt. Bara en massa jävla skräp mat. Men jag ska faktiskt försöka ta matlåda när det finns :) Sen efter det vart det en sväng till Lindberg. Mamma var ju så klart tvungen och se den nya "halv gjorda" terassen :) Mycket fint med egna ord.

Nej nu ska jag steka pannkakor till systern min :)

PUSS

1 Anonym:

skriven

kom igång och spring då om det blir så mycket fet mat!

3 Amanda:

skriven

Ni kan ju skriva vilka ni är tack :I :)

2 Anonym

skriven

det är väll på sommarn man ska käka massa skräpmat, och sen träna bort det efter lovet!?

Men amanda du har fan rätt, det finns ingenting att göra om dagarna, förut hade man alltid nånting att göra.. men nu finns det fan ingenting :S