midsommaren över ..

Fyfan nu är jag lite rädd för att det ska bli ett sånt där långt inlägg när jag egentligen inte har tid för att skriva när det är 30 grader ute i solen här på ön! Men jag börjar då. Liten Historia av den stora:)

Jag tor att alla skiter i vad jag exakt gjorde så jag ska bara beskriva om hur kul jag hade det :) Träffade sjukt mycket med nytt folk. Jag var med om både skrik,skratt och gråt men jag hade det jätte trevligt ändå. Träffade en massa gammla vänner i Klinte också. Var i Visby på en 3 rätters middag och fick en jätte god sill lunch. Så god mat fick jag. Sedan tog vi halv 1 bussen mot klinte. Där träffade jag på en massa folk. Plockade blommor och hade det trevligt och hittade hem tillsammans med Bella och Steffi runt 4 tiden på morgonen. Riktigt mysigt att se solen gå upp och höra fåglarna kvittra! 

Nu ska jag gå ut och njuta i solen. Vart inte så mycket bilder igår, då jag glömde kameran och kamera sladden är borta :( Men sätter ut lite om jag hittar kameran :) 

pussen