jag hatar flugor mest av allt!

Varför finns det flugor? Dom är ju bara fula, äckliga och allmänt irriterade. Tänk er en jobbig fluga som flyger och sätter sig på dig när du solar och du viftar lite och sen kommer den tillbaka igen och på nytt. Det finns ju inget värre! Nej, jag hatar flugor mest av allt!

Kom till Klinte för ett tag sen. Har fått upp lite saker på rummet och fått lite ordning på det eftersom att det alltid är nya och fula saker som står på rummet när jag kommer ner när jag inte vart med gången innan. Jag tycker att det är lite skumt. Men så är det.. Jag och min syster håller på men en film också, så det kommer nog ut till kvällen eller nått :) Tanken är också att jag ska uppdatera lite mer nu och bilder och filmer kommer att komma :D

Nu blir det middag hos Farmor, undra vad det blir för gått idag..?