god nattens

Nu ligger jag äntligen i sängen. Har vart runt lite som vanligt idag efter skolan :) Hade ju matte och det slutade nästan i tårar för att jag bara vart irriterad men det var jag inte ensam om men men så är det. Nu är alla kurser klara för mig i alla fall, Skönt! Jag och Mikaelah åkte hemmåt och jag drog och handlade en massa med pappa.

Vart rökta räkor med aioli till middag. MUMS! Sen vart det lite deg i soffan innan jag mötte Petra för att bege oss mot nicksta för att snacka lite skit. Men det yog inte så lång tid innan myggorna hade ätigt upp oss, så vi gick mot Totte ist. Satt och hade trevlig där ist på en fredags kväll. Inte dåligt.

Imorgon blir det nog bara se till att ligga i solen så mycket som möjligt. Inget planerat och Nynäshamns studenter kommer dock vara utsprida i nynäshamn imorgon, seeee upp .. Blir galen. Vill också vara där ..

Natti Natti ♥