mot Västkusten

Sitter i bilen nu och är lite små trött. Gick nog upp runt kvart i 7 eller nått tror jag men ändå kom vi iväg rätt sent. Jag ska nämligen på en liten roud tripp. Nu åker bilen mot Mantorp för att jag ska rida 7 hästar. Så det får vi se hur det blir. Sen ska vi sova i Jönköping på IBIS. Sen imorgon åker vi ner mot Falkenberg. Vi ska då bo i Varberg. Och på Em blir det en häst att rida och sen på kvällen blir det Buskis med Stefan och krister. Sedan på Söndag morgon åker vi hemmåt fast mot Göteborg och ska rida en häst där också. Sen blir det mot Nynäs igen. Så jag kallar det en Riktig Roud tripp helg :) Den kan ju lixom gå hur som hälst.

Igår var en jätte mysig dag. Jag och Bells jobbade så klart till 4 och sen vart det hem. Jag packade lite och fiaxde och donade. Sedan åkte jag Bells Wille och Sune ut på sjön med Willes nya båt. Vart så klart Rassa med en öl och en korv. Skit mysigt. Tog även ett bad efter maten och rulltårt kriget. Sen vart det mot Wille. Jag tog ett dopp i hans pool och sen vart det lite mys framför datorn/teven. Runt halv 11 tiden drog jag hemåt. 
Vart lite tv tittande med min vän sen så somnade vi.. 

Ska försöka att blogga så mycket som möjligt nu i helgen :) Och även bilderna ska försöka att komma upp. 



Puss