hemma igen

Hejsan alla mina läsare. Nu är jag hemma igen och har hunnit jobba två dagar också. Kom hem i Onsdags. Hela veckan har vart underbar.. Tur att man har sånna vänner som ställer upp så mycket för en och att man kan ha så kul! Från kamping och sena kvällar, nytt folk och gammalt folk och en helo del festande och ja allt. Kan ju inte bli bättre. Orkar inte beskriva alla dagar för det är nog för ointresant :P

De här har jagt gjort på Gotland fast i mini format.

* Badat i ett kalk brott och sovit i tält.

* Gjort nått GALET!

* Festat som bara den.

* Tofta

* Tagit sönder två mobiler. Toan och andra i marken.

* Träffat nytt folk.

* Blivit interljuvad och fotomodell för GT (Gotlands Tidning) se här

* Haft det BÄST!



Nu väntar jag bara på att bella ska lägga upp lite bilder. Jag lägger nog in bilder ikväll om jag får igång min kamera.

Nej nu ska jag fortsätta att arbeta den sista timmen. Hare