besluts ångest

Det värsta jag vet är att ha bestlus ångest .. Vet inte riktigt vart jag ska ta mig till men jobbigt är det. Ska nog ta och ringa min mamma imorgon och prata om hur vi ska göra.

Ialla fall, alölt har gått bra i Linköping. Innan vi åkte hade jag och syster så tråkigt så vi satte oss och kolla på film. Hon hade laddat ner The last song. Vi han dock inte kolla klart med fan vad jag böla. Kollade klart nu när vi kom hem och den måste ni ju bara se!!! Sjukt bra!







1 Towe (towe.webblogg.se):

skriven

snygg header du har! :D

3 mileycyrusbigestfan:

skriven

Vad heter sidan hon ladda ner den ifrån!!!! Måste ha the last song såg den på bio börja gråta. Eller böla fick hålla tårarna. Men tills slut släppte Jag lite tårar. mÅSTE BARA HA DEN SNÄLLA SÄG VART HON LADDA NER DEN! ÄR MILEY CYRUS STÖRSTA BÄSTA FAN!

2 Anonym

skriven

vad heter sidan som hon laddade ner den ???

4 mileycyrusbigestfan

skriven

Du är sjukt snygg i ansiktet och håret. Vad använder du för produkter till hår och ansikte??