sjukt tråkigt..

Har sjukt tråkigt här i skolan. Har lunch rast men lyckades övertala min mentor om att få sitta i klassrummet(y) Så nu är det lite chill här men vad fan ska man göra när man inte kan gå in på msn eller Fejjan;O Vist det finns andra hemsidor för om men det fuckar sig hela tiden.. Ska ha naturvetenskap kl.12.00 och det blir också min första lektion av de. Får se hur det ska gå. Går rykten om att läraren ska vara as DRYG så man får väll hoppas på det bästa:D Sen efter lektionen bär det av mot Julia!! Ska fixa oss och det innan vi drar till Steff för mysig film kväll med Bella Steff Julia Petra Mikaelah Christina och Ronja. Ska bli riktigt mysigt och jätte roligt hoppas jag.
Har suttigt och kollat lite frisör saker på datan och jag har hittat min älsklings sax:D Så ska försöka att beställa den. Sen är det ju alltid lite andra saker som en hårfön med massa funktioner, som volymtratt och vanlig tratt och plattratt. Vill bara shoppa en massa nu. Blir snart Inzo kan jag säga. Så är det när man ska bli frisör. Lika bra att börja samla på sig en massa skit redan nu;D

Nej nu ska jag inte babbla på så jävla mycket. Ha det bra. Blir kanske ett litet inlägg innan jag drar till stan.♥