Skönt som fan!



Nu har man kirrat ett jobb som har vart så efterlängtat för mig. Får börja käna lite pengar och dom är helt underbara som personer. Det gillar jag. Har då vart på jobbet och suttit och snackat lite skit och druckit cola. Sen drog jag och bellsan till Victor för att möta Alicia. Snackade lite med henne och sen gick vi hem till mig. Jag har pluggat lite matte och fixat min engelska så imorgon kör vi på stenhårt innan jag går på lov och det (y) SEn imorgon efter skolan blir det mot Inzo. Ska shoppa en hel del så det kommer nog upp i bloggen imorgon kan jag lova. Det blir nog en ny sax och lite små prylar och en hel del produkter. Så det ska bli skit kul. Och är själv med mamma också så det blir grymt skönt. Imorgon kväll får jag se hur det blir bara ta det lugnt tror jag. Jag har inget planerat så jag ska nog sitta hemma och ta det lugnt. Sätta på en bra film och planera helgen med familjen!!

Nej nu blir det Hockey och sova i min skönhets sömn, Ha det ♥