God natt alla mina läsare.




Nu ligger jag i sängen och kollar på Wallander. Har redan sätt denna film men det gör inget, hihi . Jo bara lite för det finns risk att jag inte kan sova då .. Men men :) Har iaf vart på match i ishallen. Tyvär så förlorade dom men det gör inget. För alla var jätte duktiga ändå! Träffade lite folk så det var riktigt trevligt. Det är inte varje dag man träffar dom. Och självklart så ska alla fråga samma sak vaje gång man kommer... Börjar bli LITE trött på det :@ Men så är det. Bara att stå emot;) Sen var matchen slut och far hem rätt så fort. Var dax att göra det sista arbetet av ergonomin som ska redovisas. kommer bli grymt bra imorgon ska ni se ;) Vart riktigt nöjd med arbetet. Så man kan ju bara hoppas på att man ligger kvar på MVG året ut. Nej nu är det nog dax för mig att avsluta för denna dag och kväll. Så nu ska jag sluta mina ögon och försöka sova. Håll tummarna för mig.


God natt mina vänner :) 

1 Trondamalie:

skriven

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.