DAX FÖR LITE UPPFRÄSCHNING!



Nu har jag vart och tränat och det gick bättre än vad jag själv trodde att det skulle gå, tummen upp för mig. Det är helt sjukt att det går så bra för mig nu. Det går så bra i skolan för mig. Sjukt stolt över mig skälv att jag går upp kl.05.30 varje dag och åker till skolan och sköter mig. Att jag har bättre betyg i gymnasiet än vad jag hade i grundskolan. Ett stort + för det! Sen mår jag toppen hemma. Jag tränar och sover bättre nu och har lärt mig att säga nej till vissa saker som har gjort att jag mår bättre. Sen så går det toppen med ponnyn och tror det kan bli ett bra år med Mossan. Framför allt med det sista fälttävlans året :'( Kan inte bli bättre jö! Nu ska jag inte klaga på livet. Självklart går det som en bergodalbana för mig men nu tycker jag att jag har hittat balansen i mitt liv (y) hahah låter helt sjukt men jag menar det verkligen. Men tillbaka till nu tid. Jag har ju vart i stallet och vart och tränat hos sjukgymnasten så jag är grymt äcklig just nu. Dax för en stor uppfräschning. Sen blir det till att skriva CV, skriva dikter och plugga matte. ♥