Åhh herre vilken dag ...

Jag har äntligen fått satt mig ner i soffan för första gången idag ..

Var nere i Hamnen under förmiddagen med Mikaela och skulle se lucia krönikan. Söta Jonna vart Lucia. Grattis till henne. Sen vart det en snabb lunch och sedan se luciorna sjunga lite.

Hem och satte mig en sekund i soffan och petra ringer mig 13.40 och frågar vart jag är :O ? WHAT är inte dansuppvisningen 15.00? ÖHHHHHH NEJ!

Stress stress mot gröndal och gjorde vår fina underbara dans, Och tack för mig. Vill verkligen fortsätta att dansa men kommer aldrig att hinna med det och nu när Iza slutar också så kommer jag aldrig att kunna hitta en bättre danslärare:'(... Sen hem och fika lite eller han inte förens syrran ringer hysterisk och säger att hästen måste sys (?) Kom till stallet och jag fattar inte hur min polle har lyckats men han har 1 cm djupt "Kniv" jack på näsan och som är 3 cm långt. Man såg benet när man särade på flikarna. Riktigt läskig. Sen göra kvällstallet. Hem äta och tillbaka till stallet för yttligare en träning.. 


NU ÄR JAG DÖD.



Nu ska jag duscha och fixa. För imorgon är jag ledig och ska göra en massa ärenden, plugga och sy ihop lite kläder :S hjälp..

















Godnatt och sovgott