dåligt humör ..

Shit, vart på ett jätte dåligt humör. Kanske ätit för lite. Troligt .. Eller kanske Marikas fel(?)

Åkte iallafall till stallet imorse för att hjälpa till. Gick stårålande. Kom dock nästan inte upp ur sängen men men. Trävlingen irullade på och sen var det dax att bygga om banan. Tog sin lilla tid men vi kom iväg iallafall.
Nu är jag hemma i alla fall. Måste äta men känner inte suget så ska nog städa ist. Eftersom att stora jag får en massa fina gäster ikväll ;) Ska nämligen ha tjej middag ikväll med mina gammla tjejkompisar. Ska bli spännande som FAN!

Nej nu måste det göras något i mitt lilla liv. Puss och kram

1 mileycyrusbigestfan:

skriven

Okej:)



Ha så trevligt på tjej middagen:) Och försök och pigga upp humöret innan middagen:)



Kram/Sandra

3 mileycyrusbigestfan:

skriven

Du är sjukt lik molly sandeni headern.. Sen så är någon intresserad att fråga hur mycket frågor som helst samma person på min frågestund fråga tills imorgon 18:00

2 mileycyrusbigestfan

skriven

Söt blogg du är sjukt lik molly sanden i headern. Besök gärna min blogg du med:)



Kram/Sandra