sunshine

sitter nu i sängen med den här förbaskade hostan :( Att det aldrig tar slut. ny tid för operationen blir 5 Maj och hur ska jag stå ut (?)




Har vart nere och solat solarium idag med mamma och Marika och jag vart inte så brun.. Får nog ligga i med det där lite.. Min och Mikaelas plan sprack om att sola tre gånger förra veckan och fortsätta med den en gång i veckan nu fram över...  Nu ska jag hoppa i duschen. Men är som sagt inte så fräsch när man har solat. Man luktar ju rutten firre.
Sen blir det till att sova. Har visserligen sovit 2 timmar idag efter middagen. Guuud så skönt det var men får se om jag kan sova i natt då :)


BTW. Jag valde själv att göra så här. Jag mår så mycket bättre av det nu än vad jag gjorde förut. Jag har hittat mig själv nu och kan vara mig själv. Jag känner mig inte inlåst längre och det är så mycket enklare allt nu!

Säger god natt nu så slipper jag göra det sen :)

God natt och puss