sun

solen skiner ju för fulla muggar och vi drog ju till Sätra för att kolla lite där. Gick jätte bra. Sen fick vi så mycket tid över så vi åkte hem till Steffis bror där Steffi och Bella bor just nu. Vi alla fyra somnade på en gång i sängen och sov 1 timma och 15 minuter. Sjukt skönt var det, hihi Sen mot skolan för att käka lunch. Gud vad seg man vart efter den dära power napen kan jag säga. Så nu sitter jag på svenska och har en lärar andidat som svenska lärare. Helt okej dock, att veronika och hon tjafsar lite, lite roligt heheh.




När jag slutar ska jag försöka att hinna till Liljeholms torget för att kolla ett par skor. Får se om jag får sällskap eller inte.. Sen blir det hem för att rensa ur garderoben. Har lovat mamma det nu när jag klagar att jag inte har några kläder, hihi.
Sen blir det stallet ikväll. Har inte vart där på ett tag nu känns det som fast det var två dagar sen. hihi

Nej nu kanske jag ska vara med lite mer på lektionen. HEJA SOLEN :D ♥

KRAM BANAN!  

1 Retail Opportunity:

skriven

I kinda like it. Thanks!