stress stress och mer stress

Undra om det är så normalt för en undom och stressa så här mycket (?) Kan nog inte tänka mig det. Men skit samma jag mår bra ändå!

Har precis fått i mig lite nyttig mat/mellan mål. Vart avokade majs och crem fresch *stavning* Låter sjukt äckligt men det är j'tte gått och blanda ;) Värt att prova tycker jag !!

Ska snart bege mig mot träningen. Sen blir det mot stallet eftersom det inte var någon som var snäll mot mig i dag i mon familj. Hoppades på att det var någon som kunde hjälpa mig med att rida och packa och allt det här, eftersom vi åker imorgon... Men nope. Man är hjälpsam till den andra som tävlar i familjen och hjälper henne hela tiden men hon kan aldrig hjälpa tillbaka, det gör en sur!

Sen ikväll ska jag nog kapa av håret. Funderar på att klippa av en rijäl bit men nja vet inte. Sen blir det till att sola med Mikaela. Måste jobba på brännan. Både hon och jag (y)

Bjuder på festbilder från när vi var hos Bella i Blacke berg (y)










haha älskar denna bild! Alla är såååå snygga :O









Det var lite bildern men det var för en månad sen tror jag:) När den hämska olyckan hände, hehe :D

Nej nu ska jag fixa och packa lite på rummet, HARE♥