rensning som vi sa..

FÖRE



Efter





Herre gud vad mycket kläder man har egentligen. Är äntligen klar med rensningen. Men att man bara använder typ 20 % av kläderna det är ju galet. Nu har jag i alla fall rensat bort det värsta och fått lite ordning på det hela. Riktigt fint och skönt vart det i alla fall och det är det som är huvud saken!!
 
Tycker att jag hunnit med mycket idag faktiskt. Kom hem från skolan med halv 5 med bussen. Fick skjuts hem av Daniel, tack så mycket! Sen var det i med lite mellan mål i magen och sen ut på en promenad. Var ute och gick drygt en timma. Riktigt skönt var det ute idag. Var nästan för varmt med jackan på.. Sen var det mot stallet. Hoppade Mossan lite idag. Byggde en gymnastik serie. Gick super bra. Eller hon vart trött i alla fall. Det var ju syftet!

Nu ligger jag i alla fall i sängen och ska hoppa i duschen för lite uppfräschning. Imorgon blir det mot Sätra igen för interljuv med Bella Steffi och Carro. Sen blir det shopping med Mikaelah en snabbis i Liljeholmen.

Nu blir det lite tv och sen sussa för min del så jag slipper vara så trött imorgon. Natti Natti mina bloggläsare ♥