new fashion



Tre par ROSA trosor på H&M och ett Hippi band. 



Söt tunika. Rätt ful så här men jätte söt på.



vanlig t-tröja .

Och sen så var det lite andra bilder från dagen.



Petra och Jesper hihi



HAHA snygga... Bjuder på den idag!



Jesper



haha Petra ♥

 Min dag i dag har vart kanon med mycket roliga stunder. Kom hem i lite stressig fart för att hinna till sjukgymnasten. fick springa dit i sista minuten och var hos sjukgymnasten i en timma. Har fått nya övningar som tog lite längre och göra så den obehagliga känslan kommer nog fram imorgon (träningsverken). Sen efter sjukgymnasten vart det ytligare en promenad runt Nynäshamn i det fina vädret. Mötte också Petra och Björn för lite snack. Sen var hemåt igen där jag mötte upp mamma. Vi åkte ner på stan för att göra lite ärenden. Skulle lämna lite kläder och kolla lite kläder. Men hittade ju dock inget som vanligt. Sen åkte vi direkt mot stallet för att se lilla systern rida. Efter det var jag tvungen och dra lite fort till optikern för att göra någon sån här syn undersökning för att få börja köra bil så nu är det också kirrat, gick ju jätte bra! Sen vart det mot ica för att handla en massa mat. Så nu tycker faktiskt jag att jag har hunnit med rätt så mycket idag. Men nu är jag dock helt slut. Hjälpte inte ens med en kopp kaffe...

Ha En Trevlig kväll, PUSS

1 Petra:

skriven

jag diggar sista bilden på mig xD (yn) hahhahahahahhahahah, aja ibland får man bjuda lite på sig själv :) <3<3

2 Amanda Emmy, Påå

skriven

HAHAH det är ju så det ska vara gumman:) Man måste ju bjuda på sig själv ibland :D <33333