GLAD PÅSK


Glad påsk på er mina påsk kärringar !!!


Har precis kommit upp från sängen och ska bara slänga i mig lite frulle sen dra till Lyckås en snabbis för att handla det sista sakerna till Tyskland.

Går kvällen sjukt lång tyckte jag. Kom till bella då jag åkte hemm i från med 3 tåget. Kom till bella vid 5, trodde fan inte att det skulle ta två timmar asså :O Sen satte vi igång men snackat tills Carro kom. Käkade och hade trevlig hela kvällen. Sjukt länge sen det var då jag hade så roligt med mina brudar. Dansade och sjöng singstar och hade allmänt trevligt. Det gillar jag! Sen kom vännen Måns in och livade det upp det hela vid 10 tiden och allt fortsatte. Sen hem vid 12 då min snälla taxi kom. hahah Åkte hem och poppade musik, hände lite saker på vägen men inget vi behöver ta här.. Hem till Nynäs. Hoppade av vid Jocke och gick till han och satte och hade trevligt med han och min lilla beundrare. Sen bar det hemåt vid 3 tror jag klockan var. Satt och snackade och kollade hockey hela kvällen så det var ju trevligt.

Nej nu måste jag åka. HA en Trevlig Påsk. Skriver sen ♥