Så trött på allt skit.

Ja Precis som denna rubrik lyder så är jag så trött på allt skit. Jag skiter i allt nu. Jag börjar om från nytt. Lika bra att göra det. Att ha en riktigt stor vän som man litar på som sedan sviker en otroligt jävla hårt fast hon inte vet det. Jag viste redan från början att den här dagen skulle komma och att det här är inte första gången du gör så här så det ända mitt alternativ är att inte umgås med dig. Jag vill helst inte se dig men det kommer jag ju visserligen få göra flera gånger men det är smällen jag få ta. Jag vet själv att jag måste ändra på mig och att jag ska förändras för det är det ända jag kan göra just nu. Jag tänker hålla dom för mig själv så ni får väll se om ni kommer känna igen mig. Det är iaf. Jätte tungt att ändra på hela sig själv men nu har jag gett mig fan på att göra det för jag vet bara hur det slutar och det är fan inte roligt. Just denna vecka/ veckor kommer bli otroligt jobbiga för jag vet redan att det har vart kaos hela denna vecka och jag hade redan svårt för allt i helgen och jag viste inte vad jag skulle göra. Kändes som om tåget+ spåret var den ända vägen för mig just då…