godmiddag.

Kanske tillbaka i bloggandet "/ Humm.. jag vet ärligt talat inte (?)

Jag har verkligen gett upp allt känns det som. Mitt liv och allt och den sista dagen i mitt liv höll på att komma. Då jag bara ville bort i lördags. Det fanns ingen mening kvar att leva. Som nästan alla ville bara ha bort mig, hälften snackar bullshit om mig som gör att folk börjar tro på dessa jävla rykten som jag hatar. Fy fan finns inget värre men om jag kan så ska jag försöka att börja om mitt liv. Ska nog börja testa på terapi för det är nog det ända som kommer att funka om jag vill ändra på mig helt. Men en sak får jag inte glömma. Jag har två vänner i mitt liv som är de två närmaste vännerna som jag har och jag säger bara 5 ord, Jag Litar på er nu <3.

Men så tillbaka i vardagen. SKolan flyter på bra. Skolan slutar redan om 2 veckor och jag kan påstå att jag skulle behöva en spa behandling mins en gång om dagen för att min stressfaktor ska gå ner. Rätt mycket nu kan jag tycka. Allt ska vara inne nu i skolan och det är projekt och power point inlämningar och hela rullen.

Snart kommer också jultomten och jag har inte ens sätt ett enda avsnitt av Jul Kalendern;O Illa.
Tänkte också bjuda på min lilla julklapps lista ;D

Ha det gött ! ♥