godkväll...

Ligger i sängen nu och tar det lugnt. Min lilla bulle i magen mår inge bra trorj jag... Har inte haft så här ont på länge nu. svullen och ont som fan:( Kan knapt gå. Vart så här i tre dagar nu "/ 
Men iaf. Har vart ute flera gånger och gått idag i snöstormen och det var fan inge roligt. Kan de inte bara sluta snöa snart (?) Det räcker nu. Jag önskade mig inte så här mycket snö tomten.. Men jag kommer nog få den bästa julen i år på länge känner jag på mig så det här känns riktigt kul! 

Imorgon blir det Farsta med Petra :) Får se om Jocke och Jesper kommer med in annars drar väll jag och petra vidare till stan och busar loss lite som vanligt tror jag:) 
Nej nu ligger Andra Avenyn och väntar på mig eller det  börjar på tven vid halv 12 så ska försöka komma upp ur sängen med magen och fixa fram en riskudde eller nått :)

Godnatt //