fuck vilken dag ;O

Shit äntligen hemma. Och fråga mig inte vrf jag ens åkte in till stan idag?
För det första tog det 2 timmar in med bilen idag. Och sen när vi väl kom in så vart typ allt fika slut och alla var på väg till matsalen. Så det vart 30 min i skolan. Sen åkte jag Petra Julia bella steffi och jesper mot skärholmens köpcenter för lite shopping men jag hittade inte så mycket. Åkte nog dit för att det skulle bli lättare för pappsi att hämta mig. Så efter ett tag kom pappi och hämtade mig. Så hela eftermiddagen har jag tillbringat på pappas jobb. Tog en massage i 30 min. Otroligt skönt och sen vart det några koppar varm choklad så klart så nu känner jag mig väldigt fräsch. Sen kom jag hem och vart thai mat på pappas födelsedag idag :) Grattis till honom!

Nej nu ska jag upp och fika. Blir nog kanske inge mer bloggande idag.. Pöss