Vilken härlig dag

 
 
Sitter i soffan i ny städad lägenheten. Så smått som... Städade i all hastighet innan jag drog till mamma så att min älskling skulle komma hem till ny städat hem ♥ Vilken underbar flickvänn han måste ha ?? 
 
Idag gick jag upp runt 07.30 och jag var så himla trött :(
 
Åt en brakfrulle och sen la jag mig en stund i sängen igen innan Izabelle ringde och sa att hon va på G. Så jag gick ut i det härliga vädret och vi gick för en gång skull till gymmet. Super härligt. 
 
Gymmade i en timma. Men kände att jag nog skulle kunna orkat lite till fasten jag var så trött. Sen tog vi en liten kaffe i solen innan vi gick till vårt besök. Sen hem för att gå med hunden och laga lite lunch innan vi drog in till stan med tycke :) 
Läkare besökt där inne gick fort så vi var hemma till halv 4 igen. Så fick en sallad och sen åkte jag hem för att storstäda. Diskat och bäddat och vädrat och torka och plockat och skurat och damsugit innan det var någolunda färsht efter att hunden vart här. 
 
Sen gick jag ner till mamma och dem med en kladdkaka och ny vispad grädde i handen som jag skulle bjuda mamma med familj ink. Farmor farbror och mormor på. Super gott med kaffe.
 
Sen drog vi till stallet till min underbara Basse. Vi tog till och med en liten galopp idag :D Så lycklig.